hemma....å helt slut

har inte orkat göra nånting nu sen jag kom hem. e alldeles för trött för detta. det blir att lägga sig tidigt idag. imorn ska jag iväg till Göteborg. ska åter träffa Martin på Fysiologiska å kolla min axel.

men Stockholmstrippen har vart jättebra! :) vi hade sååå kul igår. kort kommer, men ni får vänta tills imorn. orkar inte ta tag i det nu. att lägga in korten i datarn å så...
kommer komma nåt kort här om en stund när vi var å shoppa lite. ska även ta kort på det jag hitta å visa er. 2 plagg hann jag me å köpa innan det var dags att återvända till hotellet då kursen började. idag åkte vi raka vägen hem efter frukosten. vi orkade inte ens tänka tanken att kika i affärer idag efter en hård kväll igår...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0