fredag

nu har jag äntligen jobbat klart :)



så nu e det helg!!!
men det e full rulle för min del här hemma. ska börja min lediga helg med att röja. ska först ut med sommarplaggen ur klädkammaren å rensa bort det jag inte använde i sommras. det ska väck!... det går bara inte å spara på allt. man vet ju om det, att man köper en massa nytt inför varje ny säsong. så det blir alldeles för mycket i klädväg + att man hinner inte använda det. det e bara synd att det ska ligga där å skräpa.
sen när sommarkläderna e undan röjda ska jag in med vinterkläderna igen som ligger i en stor låda i sovrummet.
efter det ska jag röja i hallen. ska ta bort alla vår/sommar skor. å fylla upp med höst/vinter skor istället.

sen behövs det storstädas å tvättas. får se hur långt jag hinner idag.

klockan 20.00 börjar Tv:n, så då får det bli slut på röjandet. då vankas det Idol :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0