första dagen avklarad

:)

a ingen lång dag på jobbet idag, men ändå haft full rulle.
började med en tripp till Gbg där jag hade en tid på Fysiologiska. å där fick jag kollat upp min högra skuldra å axel som har smärtat dem senaste veckorna. nu e det jäkligt ömt efter att Martin har tryckt å kört med ultraljud. det kändes kan jag säga. men det kommer kännas bättre med dagarna. ska dit igen nästa måndag för en ytterligare behandling. det e tack vare mitt jobb som jag fått ont.

nog med det...

när jag kom hem från Gbg var det dags för lunch. det blev köttfärs å spagetti idag.
sen efter det var det jobbet som väntade.

men nu e jag hemkommen å ska fixa lite kvälle...magen kurrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0