101014

idag har det vart jobb hela dagen....
åkte hem sen på lunchen å rörde ihop en grönsakssoppa å så tog jag fram mitt nybakta bröd. det blev såååå gott.
sen när jag skulle till jobbet igen, så åkte jag om älsklingen som var på jobbet med soppa å nybakat bröd. det blev uppskattat må jag säga. alla på jobbet blev avundsjuka. dem undra vad det var för en drömbrud han har där hemma.... :) haha. kanske ska börja kräva lön nu när min älskling får leva sånt lyxliv. det som endast saknas nästan e att allt ska serveras på silverfat! :) då hade det blivit lyx lyx! men jag gillar å skämma bort min älskling. lite lagom får det bli bara, så dem inte blir alltför slappa. :)

nu ska jag spendera, som jag brukar göra resten av kvällen  i soffan. ska fixa lite kvälle först bara. magen kurrar...

adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0