söndag

godmorgon...

jag decka i sängen igår det första jag gjorde när vi kom hem. helt död!
efter att ha knappt sovit nånting mellan fredag å lördag natt, å upp tidigt å ner till hallen å sätta igång med första matchen i "skoj å ploj". vi vann alla 3 matcher i gruppen så vi gick vidare. å vi vann första matchen i det andra gruppspelet, men sen förlorade vi sista matchen innan semi-finalen.
så man vart ju helt slut efter det.
så vid 14.30 åkte vi hem till Mona å dem igen. jag slängde mig i duschen å satt sen länge i soffan som en zombi å orkade inte göra nånting... skulle behövt sova en timme eller två där. men det hanns inte med. det var bara att göra sig i ordning. 18.30 skulle vi vara på hotellet i Överlida för lite mat, prisutdelning å fest. men både jag å Markus var helt sletna, så vi orkade inte längre än till 21.30. då åkte vi hem.....

så nu e jag lite piggare idag, men känner mig fortfarande trött i ögonen å i kroppen... idag ska vi bara slappa..... såååå skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0