lördag

:) nu e det en massa snö ute... började redan sent igår eftermiddag att snöa. å så har det hållt på hela natten. :) ljust å fint ute nu! Me like!

igår var jag ledig under förmiddagen, så marina å sigrid var här på fika. sen jobbar jag ett par timmar på eftermiddagen. sen efter det åkte jag till syrran. markus jobbade till 20.30 så han kom dit sen efter jobbet å så kikade vi på idol å käkade god mat. en lugn å mysig kväll var det. :)

idag ska jag ta det hyffsat lugnt under förmiddagen å sen i eftermiddag ska jag å marina nog baka lussebullar :) måste ladda frysen nu innan advent kommer. är ju bara en vecka kvar dit. det går sååå fort! :) men det e härligt!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0