åhh det snöar!!! :)

tjohoo... så mysigt!!! :) det e jättemycket snö ute :) det blåser en del oxå... å så ser det lite slaskigt ut... men hoppas det håller i sig lite nu.
nu vill man bara slänga fram glögg å lussekatter... å på tal om det, måste ju baka det en dag så man har ett lass laddat i frysen. :)

fick gå upp 45 minuter tidigare idag, för att kolla om jag fick upp min hotmail idag. måste ju checka av min annons som ska ut i Markbladet denna vecka :) å som tur e krånglade det inte idag. skönt... så nu slipper jag ta mig till Markbladet å checka av det där. så nu hinner jag slappa lite framför Tv:n istället. just nu kikar jag på "Vakna med the voice" :)

hörs senare idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0