planterat

nu har jag äntligen tatt tag i omplanteringen, skönt att det e gjort!! får bara hoppas att det tar sig nu när mina plantor har flyttat ut ur hemmet :)

e mer eller mindre ledig idag, skönt!! ska endast klippa min systers son om en timma. sen ska jag hem igen :)
då blir det tv:n...

kollade coco channel igår, å den var jättebra!!! :)


tidigare idag me, så ringde våran hyresvärd å sa det att matläggaren kommer redan imorn å ska lägga om golvet i tvättstugan. vi ska få klinkers där istället. :)
men det tråkiga e att dem skulle först komma nästa vecka, så nu när dem redan kommer imorn så kan jag inte ha hem tjejerna på middag å övernattning som vi hade bokat upp på fredag. å det e såååå tråkigt. :( 
det blir snarare jag å markus som får fly hemmet. kommer vara såååå jobbigt. vi kommer inte ha nåt varmvatten, ingen värme, å en massa skit överallt!! å detta kommer pågå i 2 veckor!!!!!!! URK!!!!

så ikväll måste jag rensa ut allt från tvättstugan. tvättar för fullt nu så allt e klart tills imorn.




Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag hörde det, så synd! Men vi får se till att boka in så snart bygget är klart! :)

2010-05-17 @ 17:51:40
URL: http://hannabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0