jaha

en ointressant match blev det mellan sverige-norge... just nu leder sverige med 3-2. det e la gott det, men dem spelar dåligt, så blir bara mer irriterad än glad.

så jag sitter här framför datarn istället å sneglar i mellanåt mot tv:n. :)
jag hör ju vad som händer iaf.....

men nu börjar jag bli rastlöser här me, hehe.... å hungrig igen börjar jag bli...å så här på kvällskvisten e jag alltid sugen på nåt sött... som jag ska hålla mig ifrån. blir alldeles för mycket av sånt. inte bra! för värre blir det, bara mer å mer sugen ju mer man äter av det.

nåt mer jag ska klaga på när jag ändå håller på......hhhmhmmmm.....nä, det får räcka för idag :)

hörs mer imorn! ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0