jag lever....

... :)

har tyvärr inte hunnit varit inne på bloggen, a inte nätet över huvud taget i helegn.

det har varit full rulle sen i lördags morse. jag började dagen med att ta mig till varberg där jag fixade till ida å solveig. både hår å smink. dem skulle på bröllop. :)
sen åkte jag vidare till ullared där jag mötte upp markus, marina, tobbe å sigrid. vi samåkte till okomo...eller vad det nu hette. a iaf....vi spelade golf där nånstans i trakten. första gången för min del ute på banan :)
å kul var det!!!! :) så det blir fler ggr.

sen var det raka vägen hem. vi var hembjudna till jojjo å niklas. :) så vi lämna bilen hemma å tog cyklarna till dem. en mycket trevlig kväll blev det. mycket skratt som vanligt när vi träffar dem. :)

å idag så började jag dagen med att fira Mors dag. så kl.11 var vi alla hemma hos mamma på fika. :)
sen bestämde jag mig för att hänga med michan, anel å hans mamma till gekås. 
så nu blev man 2000:- spänn fattigare. :) men en massa bra å ha saker fick jag köpt.
när jag kom hem sen så fixa jag till lite käk, sen åkte jag å markus upp till golfbanan å slog ut lite bollar på ranchen. å så gick vi å träna lite på chippning å puttning.
så nu e vi grymma!!! :) hehe.....NOT!

nu e det dags för lite kvälle å en film....

hörs mer imorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0