heja anna

idag måste vi heja på anna bergendahl som ska vara med i semifinalen i eurovision ikväll. vi måste ju bara vara med i finalen på lördag!!! :)
inte för att jag råkollar på eurovision, men tv brukar alltid rulla i bakgrunden. å lite nervit e det alltid. det har ju inte gått så bra nu det sista för sverige. tyvärr!!!!....

solen skiner å inte ett moln på himlen nu ikväll. :) fint fint....
men synd bara att det inte kan vara så här under dagen oxå. tidigare idag har det varit mulet. regnet har vi sluppit så det e ju skönt.
vädret i helgen ska nog vara sådär... :(

vet inte ännu om våran tvättstuga/badrum blir klart innan helgen. jag hoppas verkligen.... skulle vart skönt nu med varmvatten. så man kan duscha å så.... å  få använda diskmaskinen längtar jag till!!!! hade verkligen glömt hur tråkigt det var att diska förhand :) urk för det!!

idag var jag som sagt i tidigare inlägg ledig under förmiddagen. så jag var hos sigrid å marina å fika :)
sen efter det var jag om "blomsterjätten" å fick köpt en ny maskrosplockare till michan. å mer blommor till balkongen :) tjohoo..... det blev så fint. har dock inte ännu fått upp balkonglådorna på sin rätta plats. men det e färdigplanterat. :)




å även den här fick jag fixad :)

så nu e nog balkongen klar i blomväg. nu väntar jag bara på att våran altan ska bli byggd så ska jag även där fylla den platsen med blommor :)

nu ska jag äta...sen heja på anna :) see ya!

Kommentarer
Postat av: PAUSE

söt blogg

2010-05-28 @ 21:24:12
URL: http://www.nattstad.se/pause

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0