Hej bloggen.... :) Har inte hunnit att s...

Hej bloggen.... :) Har inte hunnit att sitta vid datorn alls idag tyvärr.. Här sitter Maja i en låda.... hihi, hon e sååå Söter! Hon gillar att hoppa ner i lådor å gömma sig....:) idag har jag jobbat. Å efter det så var det duschen inne hos grannarna bokad. :) allt e nu i ordninggjort hemma hos oss men rörmockaren kom aldrig idag å fixa dit pannan å etc.... så än så länge har vi fortfarande inget varmvatten å så. Hade vart skönt å fått ordning på allt nu under helgen. Men men...så länge vi har tak över huvudet så e det lugnt... :) Efter min dusch så åkte jag å kolla på när Markus hade fotbollsmatch, å sen drog vi vidare till marina, tobbe å sigrid å spela spel. Så en lugn å härlig fredag har det vart. :) Imorn ska jag upp tidigt för då ska jag till Varberg å sminka å fixa till två frisyrer. Dem ska på bröllop :) det ska bli jättekul! Å så var det sååå längesen jag träffa Ida me. Så nu e det på tiden... :) Hörs mer imorn.... natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0