härliga sommarbilder...

.....från igår!! :)
vilket härligt väder vi hade igår helt underbart!! äntligen lite sommarvärme.


dagen igår började med en tripp till överlida, hem till syrran. där dem har fått ett nytt tillskott, Sixten :) detta e daniels nya jakthund!!! en vaktel. sååååå söt!!!!!!!
här leker han med leksaken han fick av mig. han vart så nöjd! :)


puss puss.... :)

sen när jag åkte hem så hämtade jag upp markus som hade jobbat. å när vi kom hem så umgicks vi med grannarna resten av dagen. vi hade det såååå trevligt!!! :)


vi började med hockey ute på baksidan med lite öl å mat :)


sötaste engla satt i sitt tält å åt godis!!! :)


dags för lite grill å käk!



sen var det dags för vattenpipa


å sen körde vi crocket, å det gick åt helvete.... :) men kul var det!!


har ju inte berättat om i fredags än, vi hamna i espevik med marina, tobbe å sigrid. i marinas föräldrars stuga. dem var oxå me :) när vi kom ner så for grabbarna iväg till golfbanan å jag, marina, sigrid å vivi myste i soffan med en kaffe å tjöta skit :)
sen förberedde vi inför middan. när väl grabbarna kom hem igen så åt vi. klockan hann å bli 22.00 när vi satte oss vid bordet :) hehe..... så efterlänktat var det!
vi sov över där.... sen på lördagen åkte vi hem direkt efter frukosten för markus skulle jobba.


nu måste jag sätta igång här hemma....sitter fortfarande i soffan med morgonrocken på. ska slänga på mig lite kläder å åka å tvätta bilen. :)

see ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0