har precis...

...käkat å hunnit med boråstrippen.

nu känner jag inte alls att gå ut å fixa med landet. kom precis på nu me när jag sitter här å skriver att jag glömt av att åka till blomsterjätten, där jag skulle köpa större krukor till mina planter... så nu kan jag inte fixa det ändå. kanske var lika bra, nu när jag ändå inte känner för det. :) ibland har man tur å kan skylla ifrån sig på nåt!!! :)
börjar inte jobba förrän imorn eftermiddag, så då får jag allt palla mig iväg å fixa krukorna.

dags för en kaffe sen slappa i soffan... :)

å förresten, lampskärmarna fick bli vita istället för svarta, blev lika bra det. snyggt nu till sommarn med ljusa skärmar.
måste bara fixa lite nya färgglada kuddar å plädar till soffan, sen så e det klart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0