god morgon

:)

en annan har vart vaken sen 06.25, kunde verkligen inte somna om... men låg å drog mig till nästan 07.30. sen orkade jag inte mer, så jag gick upp å satte på kaffe å tog en lång härlig dusch!! :)
härligt ändå att inte behöva jäkta på morgonen. underbart att strosa runt å bara va!

börjar kl.11 idag. ska bara jobba nu på förmiddagen, sen i eftermiddag kommer sandra å hämtar sin bil, så vi ska skriva på lite papper mm. å så måste jag öva på dansen, den ska sitta som en smeck nu!! för sen på dansen ska vi köra på scenen idag, å då vill jag inte vela bort mig... :)

ska ut å fixa lite här, men hörs mer ikväll... kanske slänger in ett mobilinlägg senare :)
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0