då var...

....premiären gjord på dansen... :) å det gick prima!! :) skönt skönt....

vilket kaos det blev med sminket. skulle behövt 8 armar för att hinna hjälpa alla. men det går inte tyvärr, har inte så många armar... jag hjälpte så många jag kunde. clownerna behövde mest hjälp, så siktade in mig på dem. andrea körde ett race hon me.... så det blev bra tillslut! :) å snyggt blir det. smink gör mycket!!

nu har jag duschat, å sitter här i soffan i mjukisbyxorna å ska bara slappa resten av dagen. imorn börjar jag först 10.30, så det ska bli skönt med lite sovmorgon.
ikväll förresten e det hockey som gäller! sverige spelar.... :)

hörs kanske lite mer senare idag.
adios!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0