bara 2 dagar kvar

sen så e det helg igen.....inte fel alls känner jag :)

å solen har hittat hit me nu i eftermiddag, alltid lika gott!

marina å sigrid var här innan på lite fika, å jag fick slängt ihop en brownies på min lunch...denna gången gjorde jag med marabou choklad istället för ljus blockchoklad. det blev inte fel alls. :)

skulle behöva greja här hemma, plocka upp lite här å där, men orkar inte ta tag i det.... en sak jag måste ta tag i e att tvätta mina sminkpenslar å puffar. för på tordag e dansuppvisningen igång igen å då måste det vara rent. så det e lika bra å få det gjort nu. annars har jag hunnit glömma å så står jag där med sketna penslar....å det går inte!!! måste vara noggran!

nä, ska lyfta på arslet nu! see ya!!.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0