wow!!!

nu ikväll äntligen kom internet igång på första försöket!!! helt otroligt ju, nästan så att man får nypa sig i armen. kan knappt tro det e sant!! det gick alldeles för lätt!! ska inte klaga nu, för det har jag gjort tillräckligt om det här helsikes internet.... man blir så trötter när det inte funkar!!!
fick ett mess idag från bredbandsbolaget, att nya sladdar till modemet har kommit, så hoppas det ska hjälpa.

har ju inte skrivit så mycket nu sen innan helgen. så helgen som vart:

klassfesten var ju i lördags. 10 år sedan man gick ut 9:an :)
å vi hade jätteskoj. dock lite för mycket av bacardi razzen :) hihi. jaja....så kan det gå!!


här har vi en del av folket från min gamla klass 9C: cicci, jerry, jessika. å sen har vi andré som gick 9B.

tobbe, mikael, å emma.

marina å jag

marina, carro, å jag.

johanna som gick 9B, å andré igen med en ny frisyr mohahahah!! :) så jäkla perfekt emma hamnade där bakom...hehe :)

jag å mattias

dan å emma

rickard, carro å tobbe

jag å gumman min!!!

jimmi å jag. en gammal skolkamrat. vi gick 1-6 ihop.

hmm, vad hände här..... a, markus tallqvist ville vara med me :)

skojig klassfest allt!!

söndagen:
= mådde pyton hela dagen. vakna med en riktig jobbig huvudvärk, å somna sen på kvällen med en riktig jobbig huvudvärk. den gick inte över på hela dagen. ursch vad hemskt det var. låg i soffan å sa till mig själv: ska aldrig mera dricka.... hehe, varför säger man det. vet ju att jag kommer ta en öl eller två under påskhelgen! :)

måndagen: då träffa jag jasmine, min gamla goda vän som var på hemmavisit. hon pluggar annars i luleå. så det blir inte att vi ses så ofta.
vi kika lite i byn, å tog sen en fika på skrädderiet. :)

idag, tisdag: jag jobbade en sväng på dan. sen så åkte jag hem å grannarna var inne en sväng på lite fika, sen åkte jag iväg å köpte en ny hallväxt. å färg å penslar. så sen när jag kom hem så kom emma förbi å tog en te. vi satt å njöt av solen på balkongen.
efter det tog jag tag i våran nya hallmöbel, som jag slipa klart å sen grundmåla en gång. när jag var halvvägs, kom jag på att jag inte hade tatt ett förekort som jag skulle göra så ni skulle få se före å efterbilder. så nu blir det endast efterbilder.

har för 2 timmar sedan komit hem från dansen. det närmar sig dansuppvisningen, ska bli skojigt! :) idag tränade vi lyft, å det var riktigt kul!!! :) å det e så fint! :)

hörs mer imorn.... nu e det slappa framför tv:n som gäller!! puss

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad kul att du har lagt upp lite bilder nu när jag inte kunde vara med. Det verkar som om det var många som var där. Kul!

KRAMAR!

2010-04-01 @ 16:20:27
URL: http://angelicaagerteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0