en härlig dag

har det vart idag!!! :)

först måste jag säga att jag skrev ett inlägg från mobilen igår, men ser att den inte har kommit upp. jaja.... suck!

idag gick jag, marina å sigrid på en promenad, sen tog vi en kaffe hos mig. å efter det väntade jobbet innan det var dags att åka hem igen å fixa lunch. sen var det raka vägen till jobbet igen.
efter jobbet så åkte jag å hälsa på ida med familj. :) har inte sett deras hus ännu. som dem har bott i....a 2 år kanske det e nu. å det var jättefint!!! :) sååå mysigt!!

å nu har jag vart hemma en stund, käkat kvälle med älsklingen. vi ska kika på en film här snart e det tänkt. "the blind side" blir det.

skönt med fredag imorn. då blir det invigning för grillen. första användningen för i år.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0