bangkok

nu e vi i den graa storstaden, bangkok.... idag har vi tillbringat dagen inne pa MBK a shoppat lite. inte mycket men lite grann fick vi hittat.
en dag imorgon med sen ska vi hemat. saknar min lilla maja!! a markus sina hogtalare a spelrummet.....hehe. :) snall han e mot maja.....:( na, han saknar henne me.

taxichaufforerna e dumma i huvet. annu dummare an sist jag var har. eller a, alla e knasiga har. det ska bli gott a slippa deras satt att vara...att slippa vara runt denna levnadsstandard! men men, man kan inte annat an att skratta at det.... :) alla e vi olika a det e la tur det. annars hade det vart trakigt a resa runt har pa jorden!! jag kan garantera att thaillandarna tycker likadant om oss, att vi e knas!

annars e det inte mycket a skriva, vi hoppas pa sol imorn sa vi kan sola lite det sista innan vi drar hemat. kanske ska besoka ett munktempel imorn, om det gar att aka dit a framforallt om vi far reda pa vad det heter... :) kan ju vara bra!

hors mer pa onsdag kvall!! blir inga mer kort inlagda har forran jag kommit hem tyvarr! ciao!!

Kommentarer
Postat av: Mona

Ska bli gott och få hem er, oliver och leon längtar efter er :) vi syns på onsdag. Kram kram

2010-03-01 @ 22:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0