uppe med tuppen

inatt har jag inte sovit bra alls.... såååå jobbigt! men men....pigg som en lärka e jag nu iaf! låg vaken redan vid 05.30, så kl 06.00 orkade jag inte ligga å dra mig längre så jag steg upp... :)
så 06.30 gick jag ut på en rask promenad!! hurtig jag e va? :)
sen när jag kom hem så gjorde jag sit-ups å rumpövningar. å nu har jag vattnat alla uteblommor, käkat frukost. kikat lite vid datorn som jag inte har hunnit sitta vid på hela helgen.

ska snart ut å rensa landet på framsidan. å senare idag ska jag till "blomsterjätten" å köpa blommor till dem nya utekrukorna som ska stå på altanen. :)
å idag ska vi även fira min syster som fyller 40år på onsdag. :) vad tiden går.....

å så skulle det vart gott å hinna med att få putsat alla fönster.... men får se om det orkas med idag, annars får det bli nån kväll i veckan.

ska ladda med en kopp kaffe, sen ska jag ut till landet... :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Va du är flitig! Jag ska snart ta tag i mig själv också:)

2010-06-06 @ 10:00:23
URL: http://hannabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0