resultatet...:)

nu har jag verkligen legat i här hemma. å jag e såååå nöjd!!! :)
här har ni lite bildbevis :)




blir ju lite mer blommor när dem har fått slå ut....det kommer bli sååå fint! :)

dem här ska upp på vindskyddet sen :)


här har jag fått användning av vårat gamla trappsteg som vi inte behöver längre på sin rätta plats :) det ska fixas runt om bara me sen så...

å här har vi framsidan där jag rensade i morses. ni skulle egentligen sett en förebild, för det e en sån jäkla skillnad. :) fick slängt på täckbark nu i eftermiddags me som ni kanske ser på bilden,...... så inga fler ogräs TACK!

nu fattas bara ett 4 manna bord + stolar till altanen.

nu ska jag bara slappa i soffan!! det förtjänar jag! markus jobbar dygn, så jag blir själv ikväll.
hörs mer imorn!!

Kommentarer
Postat av: markus

du är allt bäst min goding

2010-06-06 @ 20:10:45
Postat av: Youtubeanisoku1

Very good guestbook. Interesting!

2011-09-07 @ 12:07:44
URL: http://youtubeanisoku1.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0