Överlida

idag efter jobbet har jag tillbringat resten av dagen i Överlida. jag passade syrrans barn, oliver å leon. mona själv var på firmafest å daniel hade match. så jag åkte till dem. å så åkte vi ner till hanna å hälsade på för hon var själv hemma med sina barn, så vi fixade tacopaj till middag å rabarberpaj till efterrätt. det blev såå gott!! :) å jättetrevligt var det! så tack för en trevlig kväll HANNA!!! :)

nu e jag hemkommen igen sen en timme tillbaka. å ska snart krypa te sängs...

imorn ska vi ner till Espevik å låna markus farfars stuga. å grannarna kommer ner me. så det ska bli jättetrevligt!! :)

natti gott folk, slänger in lite mobil inlägg imorn när vi kommit ner å så.... :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack själv! :)

2010-06-20 @ 14:45:35
URL: http://hannabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0