hemma igen

nu e man hemma igen efter att ha sett markus fotbollsmatch som slutade lyckligt... :) dem vann med 3-1.

å nu när man har kommit hem så finns det en hel del att ta tag i....men orka nu ikväll!! NEJ! det får vi fixa med imorn.... å snart e det helg me, då ska här grejas!!!! :)
å förhoppningsvis har vi en altan här me på baksidan som vi ska inreda med lite fina blommor etc... :)

å förresten, så har vi bott här i 1 år nu. igår var det exakt 1 år sedan, men det hann jag inte skriva om då, så det tar vi nu.... :)
å det känns sååååå bra!! vi trivs jättebra här. å grymt härliga grannar som vi delar huset med, å det gör inte saken sämre :) så nu längtar man till den härliga sommaren å en massa grill på det!!!

ska snart kosa te sängs, mina ögon börjar hänga. för imorn måste jag vara pigg! för imorn e det baltjejer som står på schemat. ska fixa 3 st. en ska jag både sminka å fixa håret på. å två ska jag sminka. sen bär det av till gymnasiet å så ska jag leta upp tjejerna å ta kort på dem. kul å ha helheten med kläder å allt.... alla delar lyfter varann :)

hörs mer imorn gott folk!!! natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0