en riktigt bra kväll......

.....igår!!! :) TACK Marina för me&I kvällen!! det var sååå skojsigt!!!!! :)

fick beställt lite kläder igår...fast bara till andra utom mig. :) det e som vanligt, alltid roligare handla till andra än till sig själv. :)

idag blir det en lugn dag....kanske ska försöka mig på att fixa i min klädkammare....rensa som aldrig förr skulle vart bra!!! kommer bli svårt....slutar alltid me " kan ju vara bra att ha...." eller " åhhh den har jag ju me, den måste jag ju ha en dag"...å så hinner det gå 1 år till, å så har man fortfarande inte använt den. :)
nån som känner igen sig?

men först måste jag ladda dagen med en kaffe!! :)

see ya later! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0