en mysig stund med Jasmine

idag har jag jobbat.... å vilket väder det har varit idag. utomlandskänsla 100 ggr om.... :) härligt härligt!!!
efter jobbet idag, så åkte jag om Jasmine som var i deras stuga vid hanatorp. det e sååå mysigt där!! man hittar verkligen ro i kroppen där....








allt e jättemysigt där förutom sånt här som jag även hittar vid våra häckar här hemma. tätt med spindelnät över hela trän, kvistar å buskar.... jag får rysningar. men var bara tvungen å ta en närbild å visa er. :)

sen efter besöket där så åkte jag hem till malin så gick vi en kvällspromenad, välbehövd. sååå kul när hon hör av sig så jag kommer ut å rör på mig, e alldeles för lat för att det ska ske annars.... :) det var riktigt varmt men härligt när solen skiner....får inte klaga!

nu har jag tatt en dusch, å ska nu äta kvälle. sen ska jag se dem 2 sista avsnitten av true blood! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0