mys med markus :)

en halvslapper dag har det vart idag.

nu när jag kom hem efter jobbet blev jag riktigt sugen på att dra mig mot borås på torsdagskvällen.... å sätta mig på en uteservering å ta en öl eller två..... mmmmmm hade inte suttit fel!! :)
men men, får bli en annan gång.
hemglassen åkte förbi här för en stund sedan, så kvällen blev räddad ändå. hehe :)

ska ha myskväll med killen min, han har jag knappt sett i veckan. å inget kommer det bli i helgen, först senare på lördag kväll kommer han hem igen. han e nämligen på ett sommarläger å jobbar i veckan. så han drar tidigt imorn bitti igen...

så nu ska vi kika på "Green zone". å ta varsinn glass!

hörs här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0