inte lite heller

fasiken vad det regnar.... mina ute blommor... :( dem kommer ju bli övervattnade.

först vaknade jag 06.00 pigg som en lärka. så jag spela spel på mobilen. men sen efter en timma, så försökte jag sova lite till å sov i 45 minuter ung. sen drog jag mig uppåt. jag började morgonen med en kopp kaffe å satte mig vid köksbordet å löste lite korsord.... hehe, låter som jag e 80 år!! :) men mysigt var det. älskar att få vakna upp i lugnans ro å strosa runt i morgonrocken. :) har den fortfarande på mig :) åskan å regnet gick tidigare idag, så jag satt vid bordet med tända ljus...mys mys.
nu regnar det fortfarande, å inte lite heller. ser på vädret precis nu, å det ska regna hela dagen å mycket ska det komma, å även åska.... så måste ut i regnet å ställa mina uteblommor under tak.....

hörs lite senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0