en mysig eftermiddag å kväll igår!!!

:)

igår när vi drog in till Liseberg så strosa vi runt där, spela på lyckohjul.... varför det nu kallas det....? vi vann inte ett skit! :(
vi åkte även Balder, å det var inte igår.... haha. både jag å markus flabba halvt ihjäl oss!! :) vilket jäkla kort det blev me... :) a skojsigt var det!






höjdskräcken...

sen efter besöket på Liseberg så tog vi oss vidare till bergakungen där vi såg "Eclipse". när vi skulle få ut biljetterna så funkade det inte igenom biljettautomaten. så vi fick gå till kassan. då visade det sig att vi fått bokat tidigare på dan, 13.30 stod det på biljetterna. åhhhhh tänkte jag... det e la typiskt att det ska hända mig. men jag e helt säker på att jag tryckte 21.30 när jag skulle kolla platserna. så det e märkligt... men det löste sig. vi fick pratat med chefen å hon fixa 2 nya biljetter till oss som precis kom tillbaka, för att det var 2 st biljetter som var reserverade å tiden gick ut för dem sem skulle hämtat dem, så vi fick dem. TUR säger jag!!!! :)
filmen var jättebra!! som jag redan visste att den skulle va :) härliga effekter mm...

på vägen hem sen så mötte vi det ena djuret efter det andra som sprang över vägen... läskigt tycker jag! ursch...jag vill inte krocka med nåt djur, så man sitter ju på helspänn!
nu ska vi se om jag kommer ihåg alla vi mötte.....
först en räv, sen ett kid, sen 2 kid, sen en katt, sen en kattunge, sen ett kid innaför staketet, sen nåt svart, kan ha vart en katt, å sen en katt till.... a, en del hann det dyka upp på våran hemfärd! scary!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0