gott nytt år alla!!!

:)

nu e jag äntligen lite ledig så jag har tid för min blogg... :)

på nyårsafton var vi i andreas mammas hus å firade den stora dagen. det var jag, markus, andreas, johanna, sofia å henrik. riktigt trevligt hade vi. fick oss ett par goa skratt. :) här kommer lite bilder från kvällen...


min outfit

frisyren

förrätten: räksoppa med vitlöksbröd

min markus

andreas med dem stora raketerna

vi tjejer lagade maten å killarna fick i uppgift att ta hand om disken :) bra uppdelat tyckte vi!


den fina brasan som gick för fulla muggar... :)

huvudrätten: kycklingfilé fylld med fetaost, philadelfia med dill å örtsmak å kantareller, med bacon omlindat. klyftpotatis å kantarellsås.

jag nästan lika lång som raketerna :)

här sitter vi å myser framför brasan

efterätten: färska frukter uppvärmda i ugn med vit chokladsås å vaniljglass


här står vi å laddar inför fyrverkeriet


tyvärr slutade det olyckligt med dessa fyrverkerier, en raketpinne tog rätt på min bakruta å krossa hela rutan :( tråkigt värre, men sånt händer. ska ringa försäkringsbolaget imorn å se vad detta kommer att kosta oss...
annars var det en lugn å trevlig kväll. en perfekt nyår i min smak!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0