16 januari

godmorgon gott folk!!!! :)
sitter i min morgonrock å tar mig en kaffe å avnjuter morgonen med inget stress.... det väntar jag med till lite senare då det e mycket att fixa med...:) ni måste tro att jag bor i min morgonrock hehe...a, typ. när jag e hemma iaf :)

sitter å kollar på "so you think you can dance" nu på 5:an. ååååhhhh vad jag vill dansa nu. vill oxå lära mig pardans, finns ju så otroligt många häftiga stilar, å det ser så fruktansvärt roligt ut!!!! men om nästan 1 vecka börjar dansen som jag brukar gå på. nu för tiden blir det inte så mycket å inte så många olika stilar som jag dansade förr men det e roligt att hålla igång lite iaf :) såååå jäkla kul att stå på scen, love it!!!!

en av grejerna jag ska försöka ta tag i idag e att rensa i min klädkammare. nu måste jag ta mig i kragen att slänga sånt jag fortfarande tycker om men som jag längre inte använder på grund av att man handlar nytt hela tiden å högarna å röran i klädkammarn som blir på grund av att man har för mycket helt enkelt så måste jag ta å slänga dem äldre plaggen!!! det e sååå fruktansvärt svårt bara. skulle behöva nån som gjorde det åt mig, så jag slipper stå där å ha beslutsångest! typ dem här tankarna flyger runt i mitt huvud: "kan vara bra att ha..... "i fall att..... "kan ju bli inne igen, kul å ha kvar sitt gamla orginal då....... a, ni fattar... e det vi tjejer som e så jobbiga?? det handlar ju egentligen bara om ett par sketna kläder! :) haha....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0