uppe med tuppen

fasiken vad tidigt jag vaknar nu på mårnarna... :) tänker på allt inom denna tripp som ska ske, allt som måste fixas, all info till folket som ska hjälpa till med allt här hemma å med lilla majsan, å mm mm mm.....
men men, allt löser sig!! har nog lite resfeber bara...

nu har jag precis checkat in oss på flyget å valt platser på dem båda flygen ner till thailand. herregud, det var ju tur att emma på jobbet precis hade vart iväg. det e tydligen nåt nytt fattar jag det som att man nu för tiden kan checka in online, så man säkert hamnar jämte varann. å det vill man ju. e ju tillräckligt att bara behöva sitta på ett flyg i 11 timmar. å då vill man verkligen sitta jämte sina nära å kära. dem flesta hade redan hunnit boka in sig så det var inte mycket att välja på. men jämte varann hamna vi så nu e det klart. ska bara komma ihåg det där nere sen så vi får fixat det när vi ska hem. om jag fattat det rätt så går det endast att checka in 36 timmar innan avgång. så det måste göras där nere sen i thailand.

 

ska åka till jobbet om en timme, så just nu sitter jag i min morgonrock här i soffan med en kopp kaffe :) rätt gott faktiskt å få vakna till liv så här på morgonkvisten i lugnans ro. annars brukar det ju stressas runt här innan man ska till jobbet. man drar sig i sängen in i det sista :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0