torsdag

efter att jag klippt marina henka hon på hem en sväng på en kopp kaffe :) å lills söta sigrid var självklart me :)
sen var det åter jobbet som väntade. efter jobbet idag hämta jag syrrans barn som var hos mamma. mona å daniel e nämligen i göteborg å kollar på Thåström. så dem kommer hit senare ikväll å hämtar barnen. så jag å leon har precis lekt med lego, byggt hus mm.... å oliver å markus spelar Tv-spel, fotboll. :) nu ska jag lägga leon, så han får sova lite innan mona å daniel kommer. annars kommer lilleman var trötter imorn. snart får oliver me krypa ner i säng.

imorn blir det först jobbet sen vet jag inte riktigt vad som händer under kvällen, markus jobbar natt. en lugn kväll iaf... måste vara pigg till på lördag, för då e det fotning som gäller hela dagen. nu var det längesen man fotades så nu e det på tiden!! + att jag ska sminka Tola me :) ska bli så skojsigt. jag å tola ihop = riktigt kul!! :) hehe kan aldrig bli tråkigt när vi e tillsammans....

nu måste jag checka te pajkarna... ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0