tisdag

ja då var tisdagen gjord :) det gick smidigt undan. trots min förbannat jobbiga huvudvärk å snoriga näsa.... idag hade jag min egna pojkvän i stolen. jag klippte en massa å gjorde små små slingor uppi. å det blev grymt snyggt!! en hetare kille kan man inte hitta i kinna hehe :)
blir fräscht nu i värmen med så kort.

efter jobbet står det ju dans på schemat men eftersom jag e sjuker så kan jag inte stuttsa runt för mycket nu. e inte värt att chansa på att det inte kommer att bli värre. så jag åkte dit å kikade å va med lite grann när vi gick igenom koreografin till dansen. kommer ju som sagt missa sååå mycket nu när jag e iväg. så det var bra att jag var där idag å fick snappat upp lite grann iaf :)

nu ska jag å markus kolla på en film, vilken det blir vet jag inte ännu. nån bra hoppas jag på :)

hörs mer imorn, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0