söndag

nu e jag precis hemkommen från sigrids dop...:) det var så fint så!!!





mamma marina :)

morbror mattias e lika söter han i håret med en liten rosett :)

jag med sigrid


hon sitter som en liten prinsessa i soffan :) sötis!!

4 generationer :)

nu e markus på väg hem från jobbet. så om en sväng kommer grannarna in på en liten fika :)
vi umgicks igår me, då vi åt å kikade på melodifestivalen ihop :)


jag å engla myser i soffan :) hon e bara för goer lilla söta engla!!! :) hon blev kär i Ola igår när hon fick se han uppträda i melodifestivalen. när programmet var slut vinka hon mot Tv:n å sa: -hej då ola... hihi :)

tidigare under dagen var jag å Tola å fotades i Borås. det gick jättebra å kul var det. e riktigt nyfiken på resultatet :) som jag hoppas på få se när jag e hemkommen igen från thailand. :)

Kommentarer
Postat av: mona Isacsson

Åååå, jag blir ju kär... Så söter hon är!

Hoppas resan går bra. Jag längtar till sms;et kommer imorn, då jag vet att ni är framme =) Ha nu en underbar resa.. Vi hörs! Puss & Kram

2010-02-09 @ 19:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0