firar alla hjartans dag i fulla drag!!!!

oooppppss!! :)
idag har vi allt firat alla hjartans dag genom att kora pa solskyddsfaktor 20 istallet for 30....a det gav resultat vill jag lova!!! fy fasiken, min stackars skinka.....hehe a resten av kroppen!! bade jag a markus vill ga a gomma oss. vi gick inte ut nu forst det morkna....hihi :)

men men, sa kan det ga nar solen e forbannat starker... anda solade vi bara i 3 1/2 timme.
annars e det riktigt nice!! :) ska forsoka fa in kort. tar det sista forsoket imorn, tredje gangen gillt som man sager....

mona: vi har teckning, har fatt ditt mess 3 ggr.... :) men det e sa att det e tidsskillnad. nar du skicka sa var det natten har a nar jag vakna sa var det natten for din del. sa jag svara nu forst efter strandbesoket.... :) ha lite talamod systeryster!!!!! :) du kan val svara sa jag vet att du fatt det. puss puss

hors mer imorn!! puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nähe, är det tidsskillnad ;) det visade att det inte var skickat på min mobil, så det var därför jag skicka till er båda sen. Blev orolig för lilla maja :) men då löste det sig i alla fall. Ha det gott. Kram

2010-02-14 @ 15:14:55
Postat av: Michan

Hej syrran! Det låter som om ni har det riktigt skönt. Härligt! Här är det lika mycket snö och lika kallt som när ni åkte, men nu är vi ju lediga i några dagar vilket ska bli skönt!! Ska ni bli kvar på Phi Phi?

Michan

2010-02-14 @ 19:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0