onsdag

idag har jag jobbat... men endast till 15.30. så det gick smidigt undan :)

vid lunchtid kom markus pappa förbi. vi började med en lunch tillsammans, sen när jag åka te jobbet igen så började dem på med tapetseringen i hallen.

efter jobbet så åkte jag å handla allt inför nyår. skönt att det e gjort. så nu behöver man inte stressa inför det. kläderna e köpta oxå, dem var jag å hämta ut idag. nu för tiden handlar jag bara genom nätet, väldigt smidigt. skönt å slippa ge sig ut i kylan :)
ska bara prova så det passar å så. skorna hann jag prova på lunchen å dem var supersnygga å sköna. :) ska ta kort på plaggen så får ni se.

tapetseringen e färdig me, så ska även ta kort på resultatet.

om en sväng drar vi till michan å dem på lite spelkväll. ska bli trevligt!!! :)

hörs mer imorn gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0