GOD JUL!!!

:) då var julafton här..... känns fortfarande konstigt! :) men kul! eller rättare sagt mysigt!!!!!!! vid 12 ska vi vara hemma hos mor å fira lite. sen ska vi vidare till Fritsla, till markus släkt. så en lång dag väntar oss.

slänger i mig lite av våran julskinka som slutade lyckligt när det gäller den storyn.... hahaha :) den blev god å klar till slut.
sen ska jag hoppa in i duschen, å sen leta upp nåt i klädkammarn som jag ska ha på mig idag. har ingen aning...e som vanligt. det enda nya jag har köpt som jag vet att jag ska ha på mig idag e ett par svarta strumpebyxor med röda hjärtan på :)

kanske dyker upp ett kort här senare... det blir ju tyvärr inga bra kort nu då man bara har användning av mobilkameran.... mörka å suddiga. men men....alltid nåt :)

kram till er alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0