fultt upp....

.... vem har inte det nu??!! :)

har jobbat till 18.30 sen efter det fixade jag lite ärenden åt syrran. fick köpt dem sista julklapparna åt henne. :) snäll syster som jag e :)

å sen hämta jag upp markus å så åkte vi å handla det sista inför julen. fick handlat hem en till julskinka som vi lagar te nu. :) men får se om det blir bra. vet inte om jag råkade fått hem en rå skinka. det såg vi sen när vi hade griljerat den, hahahaha fan jag orkar inte!!! e trötter som få. men jag blir så jäkla trött, att det ligger fel. man ska väl bra kunna lita på att det ligger färdigkokta där dem ska ligga å så kan dem råa ligga där dem ska ligga. men nu lagar vi te den i ugnen istället. så hoppas det går bra.
nån som har lagat te en skinka endast i ugnen?

det borde väl funka ändå... :)
aja.... annars åker den ut med skinkan före..... hahahaha :) vad rolig man kan va.

höres mer imorn gott folk...

Kommentarer
Postat av: Fru säterborn

Hahaha, jag dog lite av skratt!!! Griljera en rååå skinka :) hur kul som helst ju!

Sätt i en termometer i skinkan ha inne den tills den är uppe i 75 grader, då är den klar, jag gör alltid julskinkan i ugnen, lycka till och god jul!

2010-12-22 @ 22:54:44
Postat av: mari svarar

A men snacka om att inte titta så noga. Får skylla ifrån mig att jag samtidigt höll på att vispa julgröten så att inte den skulle brännas vid hahaha :) a herregud!

2010-12-22 @ 23:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0