"Big Bang Show"

igår kväll ringde Ann-Helen (kund/vän) till mig å frågade om jag å Markus vill ha 2 biljetter som hon å Bengt-Allan skulle haft. det e till Kajskul8, till "big bang show" som går där nu. sista föreställningen idag. för hon har blivit sjuk å kan inte åka. Hur gulligt e inte det! att hon tänker på mig. sötnosen!!! Så jag TACKAR ännu en gång för dessa biljetter å eran fina omtanke!!!!! ni e supergulliga hela familjen. :) ska tänka på er när vi e där.

ska bli jättemysigt!!! :) jag å min älskling på en myskväll.

så snart får jag kila in i duschen å börja fixa i ordning mig. måste få i mig lite lunch me. där sen väntar en 3-rätters middag. ska inte bli fel. :)

hörs mer imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0