beställt en massa..............

.......plagg från H&Ms vårkatalog. man måste passa på nu medans det finns i ens storlek. skulle dratt mig några veckor till men ångra mig. å det kommer jag nog tacka mig själv för att jag gjorde. för det e så tråkigt när det hinner ta slut å om det e nåt man verkligen vill ha å behöver!! :) markus beställde nu me en hel del. så nu blir vi snygga till våren/sommarn. :)
det 1a jag ska göra nu innan dessa nya plagg åker in i klädkammarn e att rensa ut all gammal skit jag har som jag inte har använt nu alls....det ligger där å skräpar. å så när man drar i plaggen så tänker man alltid: att det kan vara bra å ha kanske nån gång.... men nej nej nej, så ska jag inte tänka mer. för jag vet innerst inne att jag inte kommer sätta på mig plaggen. jag köper alltid en massa nytt till varje säsong.
MEN jag ska faktiskt lägga till att jag har vart väldigt lugn nu hela hösten å vintern när det gäller att shoppa kläder. har inte shoppat alls mycket. ni som känner mig, vet hur mycket jag kan shoppa i vanliga fall. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0