städat

nu har jag städat som aldrig förr.... känns så skönt efteråt så det e värt bödan medans man håller på! :)

har varit rastlös hela dagen idag...  var sugen på att åka till Ikea men fick inte med mig nån å jag var inte sugen på att åka själv. så det får bli nån annan dag.

så det var därför det blev storstädning istället, lika bra det. fick vi sparat lite pengar :)

men nu e jag rastlös igen.... det e la bara för att man vet om att en ny arbetsvecka väntar imorn... :(
men nu blir det lugnare i veckan. så det ska faktiskt bli skönt!

tidigare idag, rättare sagt i morses var jag å besökte marina å sigrid på en kaffe. :) nu händer det mycket med sigrid när det gäller pratet... nu hörde jag henne säga pappa :) försökte flera ggr att lära henne säga mitt namn... men det visade hon inget intresse för..... haha :)

nu ska jag ta mig en förtjänt kaffe. höres....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0