måndag

då var denna dagen avklarad. :)
imorn väntar det mer jobb. men på onsdag e jag nästan ledig :) jobbar bara 3 timmar. har tagit ledigt resten. så då drar jag å markus till Ikea å ska handla lite smått å gott!! :)

på lunchen idag var jag hos Alexandra å gosa lite med henne... :) å sen under eftermiddagen så fick jag en liten lucka så då drog jag dit igen. å så köpte jag med mig hostmedicin till stackars Adam som e hemma å sjuker. å då gosa jag med Alexanadra lite till å då somna hon så gott i min famn. hon diggar mig!!! :) å det förstår jag! haha :)

nu e det dags för kvälle. så tråkigt å vara hemma själv, markus jobbar dygn. men jag har ju lilla majsan... :)
å så börjar "Fångarna på fortet" idag så det ska bli skoj att se. som på gamla dar. då man både såg på avsnittet varje vecka + reprisen 2 dagar senare. älskade det programmet. :)

see ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0