påskhelgen

lite kortfattat om påskhelgen:.....

i fredags var vi som sagt tidigare hos min syster mona å familj. där även mache å malin var på besök. det var mycket trevligt!! satt uppe till 03.00 å spela spel å tjöta lite.... :)
vi sov över hos dem.
så på lördag morgon, det vill säga på påskafton började vi dagen med att fixa en skattkarta till oliver å leon. så jag å markus tog med dem på en skattjakt å medans vi leta å följde vägbeskrivningarna på kartan gömde mona äggen så det var fixat innan vi var framme vid mål. :) å så leta vi... dem tycker det e så kul å spännande.jag gjorde även det förra året till dem. :)
sen efter det åkte vi hemåt. nån timme senare kom markus pappa å syster på besök. vi laga lite mat å njöt av det fina vädret ute på våran balkong :)
sen på kvällen kom grannarna förbi på mat, å så spela vi kort. en lugn å mysig kväll. :)

påskdagen: = idag, då började jag dagen med en kaffe hos min andra syster michan. å så gav jag adam hans påskägg. :)
sen åkte jag å handla inför kalaset imorn då mamma å c/o kommer förbi å ska fira markus lite. sen när jag kom hem fick jag lackat min hallmöbel. så nu e den nog klar tror jag :) skönt!! å fin blev den. kort kommer imorn om nätet vill funka vill säga. ett under att jag sitter här nu å kan skriva från min dator... :) det har ju krånglat så dem sista veckorna... så det e därför det har blivit så lite skrivande å så lite bilder upplagda. tyvärr.....
i eftermiddags fick vi kikat förbi hos grannarna å överlämnade ett litet påskägg till lilla engla :) det godiset slank ner lätt som en plätt. hihi :)
å nu ikväll har jag å markus bara myst med 2 filmer, "sherlock holmes" å en "johan falk" film. å nu börjar mina ögon hänga, så snart blir det sängen.

vi får hoppas nätet funkar imorn en sväng, så hörs vi mer imorn.
natti natti


Kommentarer
Postat av: Theokarolina

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2011-01-13 @ 11:08:48
URL: http://theokarolina.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0