långfredag

en lllåååånnnggg dag alltså!! :)

idag kanske jag å mona kikar förbi torestorps ankrace...tänkte kamma hem första priset :) hehe
nä, har aldrig nån tur med sånt....

senare idag ska jag å markus bege oss till mona å familjen på lite käk å övernattning. ska bli mysigt!!

hitills idag har jag fått målat en vända till på våran nya hallmöbel. skulle ha städat idag me, men orkar inte ta tag i det så det får bli imorn istället. då har vi ändå inget för oss under dagen...

ska ta mig en dusch här nu å fräscha till mig lite, sen försöka komma på vad jag ska käka till lunch. tråkigt å fixa mat till sig själv. markus har fotbollsmatch i borås idag så han kommer inte hem förrän senare idag.

ha det så bra sålänge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0