Kristianstad

nu e jag hemkommen från Kristianstad, där jag har varit på en fotning med Tola hos NEMO. :) det har varit jättekul. å Nemo e sååå duktig. å jag me förstås, båda måste ju jobba för att det ska bli bra. jag gör mitt framför kameran å Nemo gör sitt bakom kameran :) hehe... nu fick jag allt till det va!?! :)
a, det kommer bli så bra tror jag när bilderna e klara. Nemo e sååå duktig på redigering.

ska ta mig en lång dusch nu, e behövligt kan jag säga. en massa kladd till smink i fejjan, å varm om fötterna efter att ha kört 54 mil sammanlagt. så john blund kommer hitta till mig snabbt efter duschen å det ska bli riktigt gott.
ska sova ut, å sen ska vi ha en heldag med grannarna imorn om jag inte har fattat fel :) ska i så fall bli jättemysigt. å jag hoppas på toppen väder som det har varit idag. fast idag har man inte vart ute i en enda sekund å kunnat uttnyttjat det hela tyvärr men det har det varit värt :)
så imorn tror jag att vixa ska fixa hem lite vinbärsbuskar som vi ska plantera på våran baksida. å kanske fixa hem bräder om det e öppet nånstans så vi kan börja fixa med vårat staket :)

a, gott folk....nu duschen sen sängen. hörs mer imorn.... natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0