Idag på jobbet, blev jag glatt överraskad ...

Idag på jobbet, blev jag glatt överraskad när min gamla kompis Angelica dök upp. Hon bor i Lund numera så henne får man inte se ofta. Å för 3 veckor sedan fick hon å hennes man, Pontus en liten Ludvig :) sååå liten å söt. Vi bestämde att vi skulle ses senare på dan å ta en promenad Det var mycket trevligt att få träffa Angelica igen. :) å självklart lilla Ludvig :) Det e konstigt, men med vissa kompisar som man inte pratar med så ofta, på grund av olika orsaker så känns det ändå som man pratade igår med dem. Det e härligt tycker jag! :) Nu har jag skrivkramp, sitter å trycker från mobilen nämligen.... Hörs mer imorn. Hoppas på att nätet funkar då på datorn. Det har börjat krångla idag igen....:( suck!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Det var superkul att få träffa dig. Även om det bara blev en liten snabbis. Nästa gång hoppas jag att jag får komma hem till dig och se ert fina hem i verkligheten.

KRAM!

2010-04-21 @ 18:50:57
URL: http://angelicaagerteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0