en riktigt härlig dag

idag har vi allt grejat här.... :) både jag å markus har varit lediga idag. så idag tog vi tag i att rensa i våra land, vi rensa bort all skit som inte ska vara där, å så grävde markus bort en del av våran häck som vi har på baksidan som gränsar mellan våran å grannarnas trädgård. vi ska istället sätta ett litet staket där. det kommer bli mycket finare :) kanske ska ha en grind me, så vi lättare tar oss till varann. :)

a nu när man har varit ute å gejat så längtar jag riktigt mycket nu att få planterat dit lite blommor å mina grönsaker som håller på att gro inomhus nu. men det e för tidigt ännu med sommarblommor, så får hålla mig i några veckor till :)

imorn börjar jag jobba först efter lunch, skönt med sovmorgon å en lugn förmiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0