en annan modell

idag på skolan skulle vi öva på att ha en kund som har bokat tid på en make up stores butik för att få en make up. en dags eller kvälls make up. så idag fick vi byta våra modeller med varandra. eftersom vi inte får känna modellen då vi ska öva på att ha en konultation osv...
jag fick ha alexandras kompis. namn ?..... men gud vad hette hon nu igen... aja... hon valde iaf att få en dags make up. så då gick jag igenom med henne om vad hon själv brukar ha när hon sminkar sig till vardags, kollade lite färger mm... å sen satte jag igång med sminkningen. å hon blev super nöjd!!! kul kul!!
lite bilder:

   

   

oj vad suddig den sista bilden blev.... men lite ser man :)
hon hade iaf undrbart fina fransar, som ni ser på första bilden. vill oxå ha!!! mina fjuttiga som jag har syns ju knappt....

imorn e det en äldre modell som gäller, då ska jag ha min kund birgit. ska bli trevligt!! hon tycker det ska bli såååå kul. :) uppskattat. får hoppas hon blir nöjd med resultatet imorn me då bara hehe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0