det går fort när man....

....har roligt! :)
helgen e snart redan över... det går fort!! idag kommer bli en sån där tvätt å städ dag... å jag ska helst hinna med å tvätta bilen me.

äntligen lite paus från regnat. riktigt fint ute idag faktiskt. :)

kom hem från varberg för en timme sen. somna 4 inatt/morses... så kommer nog kännas ikväll. dansen sätter igång idag me, får se vad jag känner för ikväll... om jag orkar. det e lite tråkigt att danslektionen ligger på söndagar, då man inte vill ha nåt uppbokat, man vill bara vara.... alltid lite ångest att man känner att man måste åka å dansa. jag hade aldrig känt så om det låg på en vardag. då hade jag bara längtat!! det e ju det man vill känna.
jaja..... så e det med det!

igår var kul iaf. lite kalasfirande för ida å emma. god mat mm.... :)
lite bilder:


   
syrran

   
emma å jag

   
sara, natalie, josefin

   
jag å mona

   
den goda efterrätten

   
dags för lite singstar, jag sög verkligen!!!! :) hehe.... men roligt e det!


nu måste jag göra ett ryck å börja städa här...

hörs senare ikväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0